SELAMAT DATANG MAHASISWA/SISWI UMP



Selamat datang diucapkan kepada waris-waris baru UMP 2012/2013. Kami mengalu-alukan kehadiran anda semua dengan bebesar hati. 'Kecil tapak tangan nyiru kami tadahkan'

Bagi anak-anak Pahang UMP, kami ingin menjemput anda ke dalam komuniti anak-anak Pahang UMP.

Antara syarat keahlian SeMAMPAN ialah :

1) Lahir di negeri Pahang
2) Ibu atau Bapa yang lahir di negeri Pahang
3) Bermastautin di negeri Pahang 10 tahun atau lebih

Kami merupakan salah satu Kelab yang berdaftar dengan JHEPA UMP. Oleh itu, setiap penyertaan program anjuran Kelab SeMAMPAN akan disertakan dengan merit.
Selain itu, SeMAMPAN adalah sekreteriat kepada Majlis Mahasiswa Anak-anak Pahang (MAMPAN) yang bernaung di bawah Yayasan Pahang. Maka dengan itu, kebajikan Anak-anak Pahang juga merupakan perhatian kami.

Bagi mahasiswa/siswi yang layak dengan syarat-syarat yang dinyatakan di atas, anda boleh mendaftar untuk menjadi ahli dengan hadirkan diri ke Hari Terbuka Kelab dan Persatuan anjuran MPP dan mendaftar di booth SeMAMPAN yang disediakan.

ATAU

Mendaftar secara online di link https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDRUazh6RGpvX0x4YndDR0Iwc3hkZGc6MQ Sebarang pertanyaan sila emailkan kepada semampan.ump@gmail.com atau requstkan di dalam group Facebook Sekreteriat Majlis Mahasiswa Anak-anak Pahang
https://www.facebook.com/groups/286548766972/
dan juga page Facebook SeMAMPAN UMP
https://www.facebook.com/pages/SeMAMPAN-UMP/185209678187007

'Kami Sayang Pahang'



1 Response to "SELAMAT DATANG MAHASISWA/SISWI UMP"

cucu wan berkata...

KAMI SAYANG PAHANG

Leave a Reply

 
powered by Blogger | For Blogservices